Η Printec εγκαθιστά το SAP S/4HANA Cloud και το SAP Field Service Management
Η Printec, πρωτοπόρος εταιρεία τεχνολογίας στον τομέα αυτοματοποίησης συναλλαγών με σημαντική δραστηριότητα σε 16 ευρωπαϊκές χώρες, υλοποίησε τις λύσεις SAP S/4HANA Cloud και SAP Field Service Management, κάνοντας το σημαντικότερο βήμα προς τον ψηφιακό και επιχειρησιακό μετασχηματισμό της.
– Η Printec, πρωτοπόρος εταιρεία τεχνολογίας στον τομέα αυτοματοποίησης συναλλαγών με σημαντική δραστηριότητα σε 16 ευρωπαϊκές χώρες, υλοποίησε τις λύσεις SAP S/4HANA Cloud και SAP Field Service Management, κάνοντας το σημαντικότερο βήμα προς τον ψηφιακό και επιχειρησιακό μετασχηματισμό της.
Με την υποστήριξη της έμπειρης ομάδας υλοποίησης έργων SAP της EΥ, η Printec έχει ήδη ολοκληρώσει με επιτυχία τις πρώτες φάσεις του έργου COReBIT (σ.σ: η εσωτερική ονομασία που επελέγη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, μέσω του συνδυασμού SAP S/4HANA Cloud και SAP FSM) και συνεχίζει την υλοποίηση της τρίτης και τελευταίας φάσης που αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιανουάριο του 2022.
Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι οι δύο πρώτες φάσεις ολοκληρώθηκαν εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος που είχε οριστεί, με Κροατία και Ελλάδα να υλοποιούν και τις δύο προαναφερθείσες λύσεις, και τις Αλβανία, Βοσνία & Ερζεγοβίνη, Τσεχία, Κύπρο, Κόσοβο, Μαυροβούνιο, Βόρεια Μακεδονία και Σερβία να υλοποιούν αποκλειστικά το SAP Field Service Management. Η ομάδα (αποτελούμενη από περισσότερα από 130 στελέχη της Printec και 35 στελέχη της EY), είχε να αντιμετωπίσει ένα εξαιρετικά μεταβαλλόμενο περιβάλλον λόγω της πανδημίας με αποτέλεσμα το σύνολο του έργου να έχει πραγματοποιηθεί επιτυχώς, παρότι τα μέλη της ομάδας εργάζονταν απομακρυσμένα από 14 διαφορετικές χώρες.
Με το SAP S/4HANA Cloud - το νέας γενιάς ERP σύστημα της SAP - η Printec εφάρμοσε τις βέλτιστες πρακτικές της SAP και υιοθέτησε νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Αυτοματοποιώντας και ενοποιώντας τις επιχειρησιακές της διαδικασίες σε όλο το φάσμα του οργανισμού, η εταιρεία κατόρθωσε να λειτουργεί αποτελεσματικότερα και να λαμβάνει καλύτερες αποφάσεις.
Η πλατφόρμα SAP Field Service Management, διασυνδέει πλέον το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελάτων με τους τεχνικούς που επισκέπτονται επιτόπου τους πελάτες και πραγματοποιούν την συντήρηση του εξοπλισμού, με στόχο τους βελτιωμένους χρόνους απόκρισης, την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, την μείωση του κόστους εξυπηρέτησης του δικτύου πελατών, καθώς και την αύξηση των εσόδων.
Η νέα πραγματικότητα για τους εργαζόμενους, συνεργάτες και πελάτες της Printec είναι σαφώς βελτιωμένη, καθώς από ένα ετερογενές περιβάλλον από πλευράς Πληροφορικής, με πολλά και διαφορετικά συστήματα τα οποία δεν μπορούσαν πλέον να παρακολουθήσουν τις αυξανόμενες ανάγκες του οργανισμού, έχουν πλέον υιοθετήσει έναν σύγχρονο και άμεσο τρόπο δουλειάς.
Σχολιάζοντας αυτή την συνεργασία, ο πρόεδρος της Printec, κος Χάρης Κωνσταντίνου, δήλωσε σχετικά: «H επένδυση στο COReBIT (το έργο που υλοποιούμε σε συνεργασία με τη SAP και την EY σχετικά με το ERP και το FSM σύστημά μας) ήταν μια από τις πιο σημαντικές αποφάσεις μας, καθώς στόχος της είναι η προστιθέμενη αξία στη συνεργασία με τους πελάτες και τους εταίρους μας. Είναι ένα έργο που απαιτεί προσπάθεια, αφοσίωση και υψηλές αντοχές. Αρετές που αποδείξαμε ότι διαθέτουμε, παρά τις απροσδόκητες συνθήκες τις οποίες δημιούργησε η πανδημία. Θερμές ευχαριστίες στις ομάδες που εργάστηκαν για το έργο αυτό - η συνεισφορά τους έπαιξε καταλυτικό ρόλο τόσο στην υλοποίησή του, όσο και στη διαμόρφωση της επόμενης ημέρας για την επιχείρησή μας».
Από την πλευρά του, ο κος Ανδρέας Ξηρόκωστας, διευθύνων σύμβουλος της SAP σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε: «Είναι τιμή μας να έχουμε στην οικογένεια της SAP οργανισμούς σαν την Printec που μας εμπιστεύονται για να σχεδιάσουμε από κοινού τον οδικό χάρτη για τον ψηφιακό και επιχειρησιακό μετασχηματισμό τους. Δεσμευόμαστε να παρέχουμε λύσεις που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των οργανισμών, προκειμένου να διατηρήσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα και την ηγετική τους θέση στην αγορά».
Εκ μέρους της EY, ο κος Νίκος Αγγούρης, Εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών και Επικεφαλής Λύσεων SAP της EY Ελλάδος, ανέφερε: «H EY βρέθηκε στο πλευρό της Printec από τα πρώτα βήματα του σχεδιασμού και της επιλογής των κατάλληλων λύσεων, μέχρι την υλοποίηση τους, τη θέση τους σε παραγωγική λειτουργία και τη συνεχή υποστήριξη. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που, εφαρμόζοντας δοκιμασμένες μεθοδολογίες και εργαλεία της EY, σε συνδυασμό με το έμπειρο προσωπικό από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και το αποτελεσματικό project / change management, καταφέραμε να συμβάλουμε στην επιτυχία του COReBIT και να βοηθήσουμε την Printec να προσθέσει αξία στη συνεργασία της με τους πελάτες και τους εταίρους της, κάτι το οποίο φάνηκε ήδη από τους πρώτους μήνες λειτουργίας των νέων διαδικασιών, ρόλων και συστημάτων».