Στέφανος Τσιτσιπάς: Πόσα εκατομμύρια έχει κερδίσει μέχρι τώρα
Ο απολογισμός της καριέρας του 24χρονου σταρ των κορτ και τα αμύθητα κέρδη του μεγάλου νικητή στον τελικό του Australian Open Νόβακ Τζόκοβιτς
Η ήττα από τον εκπληκτικό Νόβακ Τζόκοβιτς στον τελικό του Australian Open δεν πτοεί τον Στέφανο Τσιτσιπά.
Ο Έλληνας σταρ των κορτ δεν κατάφερε να κάνει πραγματικότητα το όνειρο της κατάκτησης ενός τίτλου σε Grand Slam απέναντι στον κατά 11-12 χρόνια μεγαλύτερο του σε ηλικία αντίπαλό του, αλλά το μέλλον του ανήκει.
Για δεύτερη φορά σε τελικό ενός κορυφαίου τουρνουά εναντίον του Νόλε, δεν μπόρεσε να φύγει νικητής από το τερέν, όμως οι εμφανίσεις του πείθουν ο δρόμος μπροστά είναι γι’ αυτόν ανοικτός.
Η δόξα και το χρήμα πάνε μαζί για τον Στέφανο Τσιτσιπά, όπως είναι φυσικό για αθλητές του δικού του επιπέδου.
Κάθε χρονιά ο Έλληνας «πρίγκιπας» του τένις (κάτοχος ήδη 9 τίτλων) προσθέτει μερικά εκατομμύρια στον λογαριασμό του από τα χρηματικά έπαθλα που κερδίζει στους αγώνες του.
Τις 523.575 δολ. είχε κερδίσει από την αρχή του έτους μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου, ωστόσο ο πήχης ανέβηκε μετά από τη πορεία του στο Australian Open για τον πρώτο μήνα του 2023, που επιφυλάσσει πολλές ακόμα προκλήσεις για τον ίδιο.
Από την Αυστραλία ο Τσιτσιπάς αναχώρησε με ένα επιπλέον χρηματικό έπαθλο ύψους άνω του 1 εκατ. δολ. (1.091.496 δολ.) στις αποσκευές του, έναντι ενός περίπου διπλάσιου ποσού για τον Νόβακ Τζόκοβιτς και συνεχίζει.
Στο προσωπικό portfolio του φιγουράρουν κάποια από τα πιο «βαριά» brands της αγοράς των σπορ, η γερμανική βιομηχανία ειδών αθλητικής ένδυσης και υπόδησης Adidas, η αμερικανική εταιρεία Wilson με παράδοση δεκαετιών στις ρακέτες, ο ελβετικός οίκος κατασκευής πολυτελών ρολογιών Rolex, μα όχι μόνο.
Η Red Bull, το γνωστό brand των energy drinks και η Comlux, ελβετικός όμιλος με ηγετική θέση στις VIP αεροπορικές υπηρεσίες και τις Business Aviation έχουν προστεθεί επίσης στην «ομάδα» των επίσημων sponsors του 24χρονου Έλληνα πρωταθλητή.
Ο Τσιτσιπάς έχει αποτελέσει κεντρικό πρόσωπο σε διαφημιστικές καμπάνιες της ελληνικής βιομηχανίας ζυμαρικών Μέλισσα-Κίκιζας και του αποσμητικού Rexona (Unilever), ενώ λίγο παλαιότερα του πιστώθηκε αντίστοιχη συμφωνία με την New Balance.
Ξένα media υπολογίζουν, ανεπίσημα, ότι τα συνολικά μικτά έσοδα του Έλληνα «Μπιορν Μποργκ» από χρηματικά έπαθλα, χορηγούς και εμπορικές συμφωνίες υπερβαίνουν, ως τώρα, τα 30 εκατ. δολ.