ΟΛΘ: Μετά τον Σεπτέμβριο οι εξελίξεις για την κατασκευή της προβλήτας 6
Καθαρό μέρισμα 1,37 ευρώ ενέκρινε η τακτική ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων του ΟΛΘ
Τη διανομή μεικτού μερίσματος 1,45 ευρώ και καθαρό μέρισμα 1,37 ευρώ ενέκρινε η τακτική ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων της ΟΛΘ ΑΕ.
Στη διάρκεια της συνεδρίασης ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Θανάσης Λιάγκος ανέφερε ότι το α’ τρίμηνο του 2023 η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων κινήθηκε ανοδικά ενώ μειώθηκε το συμβατικό φορτίου λόγω των εργοστασίων που έκλεισαν.
Όσον αφορά τη μεγάλη επένδυση της επέκτασης της 6ης προβλήτας ο Θανάσης Λιάγκος τόνισε ότι η διοίκηση θέλει να υπογράψει όσο πιο σύντομα γίνεται τη σύμβαση γιατί πρόκειται για έργο το οποίο θα δώσει δυναμική στο λιμάνι ενσωματώνοντας κύριες γραμμές. Πρέπει όμως να τηρηθούν οι διαδικασίες που έχει ορίσει το ΣτΕ με αφορμή τις επενδύσεις στον Πειραιά, όπως Master Plan, Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ), κυκλοφοριακή μελέτη κα.
Όλοι αυτοί οι φάκελοι έχουν υποβληθεί, έχει προχωρήσει η γνωμοδότηση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ).
Η ΣΜΠΕ βρίσκεται σε δημόσιο διάλογο και μόλις ολοκληρωθεί θα γίνει η τελική γνωμοδότηση του ΕΣΑΛ. Η ολοκλήρωση της διαδικασίας θα γίνει με την υποβολή του σχεδίου του Προεδρικού Διατάγματος προς έγκριση στο ΣτΕ. Όμως όπως εκτιμούν στον ΟΛΘ, λόγω των βουλευτικών εκλογών και της καλοκαιρινής περιόδου το Π.Δ. θα υποβληθεί μετά τον Σεπτέμβριο.
Η καθυστέρηση αυξάνει όμως το κόστος υλοποίησης των έργων που αρχικά είναι προϋπολογιστεί στα 130 εκατομμύρια ευρώ και τώρα έχουν φτάσει τα 180 εκατομμύρια λόγω αύξησης ενεργειακού κόστους, των μεταφορικών, των υλικών κ.ά.
Η ΟΛΘ επισπεύδει την ολοκλήρωση των έργων στην προβλήτα ΙΙ που θα είναι έτοιμα έως τις 18 Ιουνίου και θα επιτρέψουν την ταυτόχρονη υποδοχή δύο κρουαζιερόπλοιων.