Νέα lockdown στην Κίνα πλήττουν την παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα
Μεγάλες εταιρίες εμπορευματοκιβωτίων -Liners ενημερώνουν τους πελάτες τους ότι τα lockdown στην Κίνα επιβαρύνουν τις ροές εφοδιαστικής - Η CMA CGM προσάρμοσε τις υπηρεσίες πληρωμών της για πελάτες που επηρεάζονται από το κλείσιμο ορισμένων τραπεζών σε Shenzhen και Σαγκάη.
Η κλιμάκωση της πανδημίας στην Κίνα προκαλεί νέους εντονότερους τριγμούς στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα. Μεγάλες εταιρείες εμπορευματοκιβωτίων - Liners ενημερώνουν τους πελάτες τους ότι τα lockdown στην Κίνα επιβαρύνουν τις ροές εφοδιαστικής.
Η Maersk προειδοποιεί ότι η κατάσταση είναι ρευστή και στις χερσαίες μεταφορές. Οι οδηγοί σε πολλές περιοχές της χώρας καλούνται να έχουν αρνητικά τεστ νουκλεϊκού οξέος (NAT) για τη συνέχιση του ταξιδιού τους.
«Προβλέπουμε ότι θα υπάρχει σημαντική καθυστέρηση στις μεταφορές λόγω των συχνών τεστ ειδικά στο Χονγκ Kονγκ, Shenzhen, West Pearl River Delta, Σαγκάη, Yangtze στην ενδοχώρα και στα λιμάνια, το Qingdao και το Tianjin», προειδοποιεί η Maersk.
Στην επαρχία Jiangsu, όπου βρίσκονται πολλά μεγάλα λιμάνια η τοπική αυτοδιοίκηση έχει αποκλείσει μια σειρά από δρόμους και αυτοκινητόδρομους ως μέρος της προσπάθειας για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού.
Η Maersk είπε ότι το γραφείο και οι αποθήκες της στο Shenzhen, λόγω του lockdown σε όλη την πόλη και εν μέσω αυξανόμενων τοπικών μολύνσεων, θα παραμείνουν κλειστά μέχρι το τέλος της εβδομάδας.
Το γραφείο της στη Σαγκάη είναι προσβάσιμο μόνο στους επισκέπτες με αρνητικά τεστ κορωνοϊού 48 ωρών.
Η Ocean Network Express, ο ιαπωνικός αερομεταφορέας, είπε ότι έκλεισε το γραφείο της στη Σαγκάη και ζήτησε από το προσωπικό του εκεί, να εργάζεται από το σπίτι μέχρι νεωτέρας.
Η CMA CGM προσάρμοσε τις υπηρεσίες πληρωμών της για πελάτες που επηρεάζονται από το κλείσιμο ορισμένων τραπεζών σε Shenzhen και Σαγκάη.
Τα δεδομένα του Lloyd’s List Intelligence δείχνουν ότι έξω από τη Σαγκάη και στο κοντινό Ningbo, 88 πλοία boxship συνολικής μεταφορικής ικανότητας 372.638 teu παραμένουν ακόμα αγκυροβολημένα στις 15 Μαρτίου. Επίσης, είναι 29 πλοία των 116.617 teu για το Qingdao και 50 πλοία των 139.904 teu για Shenzhen και Χονγκ Κονγκ.
Οι Κινέζοι, αντλώντας από την πικρή εμπειρία πέρυσι, όταν ένας και μόνο θετικός λιμενεργάτης οδήγησε στο κλείσιμο ενός ολόκληρου τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων, λαμβάνουν τώρα αυστηρότερα προληπτικά μέτρα.