Ανατροπή στη «μάχη» της τηλεθέασης
Ο Alpha, με τη δύναμη των ελληνικών σειρών μυθοπλασίας, πέρασε στην πρώτη θέση στο κοινό ηλικίας 18-54 στο σύνολο της ημέρας και στην prime time ζώνη από τον Οκτώβριο ως και τις 18 Δεκεμβρίου 2018. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, στο διάστημα αυτό ο Alpha ήταν πρώτο κανάλι στο σύνολο της ημέρας, στο δυναμικό κοινό 18-54, με 16,1%. Δεύτερο ήταν το Star με 14,2%, τρίτος ο ΣΚΑΪ με 14%, τέταρτος ο ΑΝΤ1 με 13,6%, και πέμπτο το Mega με 8,4% (έως 27/10). Στην έκτη θέση το Open με 7,2% (από 24/10) και η ΕΡΤ1 με 4,1%. Στην prime time, όπου διεξάγεται η μεγάλη «μάχη» στο κοινό που αναζητούν οι διαφημιστές, δηλαδή στις ηλικίες 18-54, ο Alpha ήταν πρώτος με 19,2% και δεύτερος ο ΣΚΑΪ με 17,1%. Ακολούθησε το Star με 14,9%, ο ΑΝΤ1 με 12,5%, το Mega με 7,6% (έως 27/10), το Open με 5,5% (από 24/10) και η ΕΡΤ1 με 3,1%. Η τάση ανόδου του ΑΝΤ1 επιβεβαιώθηκε και τον Δεκέμβριο. Ο Alpha ήταν πρώτος στο δυναμικό κοινό 18-54 με 19,7% στο prime time και στο σύνολο του κοινού με 20,1%. Το μυστικό είναι πως το κοινό κουράστηκε από τα σόου και μετά και το κλείσιμο του Mega στράφηκε στον Alpha, που είναι το κανάλι των σειρών. Τον Δεκέμβριο, στο ίδιο κοινό, «Το σόι σου» με 24,6% ήταν πέντε μονάδες μπροστά από το δεύτερο Star, που μετέδιδε το σόου «Greece’s Next Top Model», ενώ το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», με 25,2%, είχε διαφορά δέκα ποσοστιαίων μονάδων από τον ΑΝΤ1 με την «Επιστροφή». Στην αντίστοιχη ζώνη ο Alpha με τη σειρά «Το τατουάζ», με ποσοστό 22,9%, ήταν 1,2 μονάδες μπροστά από το Star.