Γερμανός: Ενισχύθηκε ο τζίρος των προϊόντων το 2022
Το 2023 θα συνεχίσει να είναι δίπλα στον πελάτη με νέα experiential καταστήματα
Βελτιωμένα ήταν τα μεγέθη της εταιρείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ κατά την περυσινή χρονιά παρά τις προκλήσεις που είχαν να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις.
Πιο συγκεκριμένα, ο τζίρος των προϊόντων αυξήθηκε σημαντικά στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ενώ αύξηση σημειώθηκε και στην επισκεψιμότητα για πρώτη φορά στην μετά COVID εποχή. Σημαντικές ήταν οι επιδόσεις στις συνδέσεις σταθερής, ιδίως στο Fiber To The Home, στην κινητή, αλλά και στις συνδέσεις COSMOTE TV. Σημαντικό ήταν και το μερίδιο στα smartwatches, τις τηλεοράσεις και τα αξεσουάρ, ενώ άνοδο σημείωσαν και οι πωλήσεις business προϊόντων. Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τη χρονιά που πέρασε ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε Νο1 προορισμός για service (κινητού & προϊόντων τεχνολογίας), ενώ No1 παρέμεινε και το branded κανάλι του στο YouTube.
Ιδιαίτερα επιτυχημένη αποδεικνύεται η νέα υπηρεσία G Click & Collect, ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα σύγκλισης του ψηφιακού καναλιού με το φυσικό, που επιτρέπει στον πελάτη να κάνει την παραγγελία του online και να παραλάβει τις αγορές του στο σπίτι ή από το κατάστημα της επιλογής του μέσα σε λίγη ώρα, σε όλη την Ελλάδα. Συνολικά το 2022, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ εξυπηρέτησαν 50.000 παραγγελίες μέσω G Click & Collect, ενώ έμφαση δόθηκε και στη νέα υπηρεσία αυθημερόν παράδοσης, με δυνατότητα παράδοσης στον χώρο του πελάτη σε μία ώρα.
Προσφορές και νέα προϊόντα
«Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι σήμερα στα καλύτερά του. Με ξεκάθαρη στρατηγική, αναβαθμισμένα καταστήματα, νέες κατηγορίες προϊόντων, περισσότερα digital στοιχεία και πιο γρήγορη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες και την καλύτερη εμπειρία στους πελάτες μας, χτίζοντας δυνατές σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους», τόνισε στο συνέδριο ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
Το 2023 ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα συνεχίσει να είναι δίπλα στον πελάτη με νέα experiential καταστήματα, με βελτιωμένο e-shop, με ενίσχυση του service των συσκευών εντός καταστήματος, αλλά και με νέες προϊοντικές κατηγορίες. Όπως τόνισε ο κ. Στράτος, πολύ σύντομα τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα φέρουν περισσότερες «έξυπνες» συσκευές που συνδέονται με το νοικοκυριό, μια κίνηση που αναμένεται να ενισχύσει την επισκεψιμότητα, αλλά και την εικόνα των καταστημάτων.
«Με 263 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι ΕΚΕΙ για κάθε πελάτη, είτε είναι ιδιώτης είτε επιχείρηση, με ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, εξειδικευμένους συμβούλους σε θέματα τεχνολογίας -τους Tech Experts-, άμεση παράδοση προϊόντων, αλλά και με after sales εξυπηρέτηση», σημείωσε ο κ. Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ. Και πρόσθεσε: «Για εμένα, οι άνθρωποί μας είναι η δύναμή μας. Είναι αυτοί που στέκονται δίπλα στον πελάτη, ακούνε τις ανάγκες του και τον εξυπηρετούν. Με χαμόγελο, γνώσεις και ενσυναίσθηση.»
Στο συνέδριο απηύθυνε χαιρετισμό ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, ο οποίος ευχαρίστησε τους συνεργάτες της ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη συμβολή τους στις επιδόσεις του Ομίλου. Τα αποτελέσματα της χρονιάς που πέρασε και τη στρατηγική για το 2023, παρουσίασαν στους συνεργάτες της ΓΕΡΜΑΝΟΣ και οι κ.κ. Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ και Γιάννης Γαλανάκης, Διευθυντής Retail Products & Services Ομίλου ΟΤΕ.