1,1 δισ δολάρια η εξαγορά της Drizly από την Uber
Σε συμφωνία προχώρησε η Uber Technologies για την εξαγορά της startup εταιρείας εφαρμογής παραγγελίας και παράδοσης αλκοολούχων ποτών, Drizly έναντι ποσού 1,1 δισ. δολαρίων.
Η Uber Technologies ποντάροντας πως η ζήτηση για κατ’ οίκον παράδοση θα διατηρηθεί και μετά το τέλος της πανδημίας του κορωνοϊού, προχώρησε στη μεγαλύτερη συμφωνία εξαγοράς που έχει κάνει η εταιρεία από τον περασμένο Ιούλιο.
Οι μέτοχοι της Drizly θα λάβουν σε αντάλλαγμα μετοχές της Uber, ενώ σε μετρητά θα καταβληθεί λιγότερο από το 10% του τιμήματος, όπως ανακοίνωσαν οι δύο εταιρείες.
Το 2020 ήταν μια ιδιαίτερα καλή χρονιά για την Drizly αύξησε τη ζήτηση για την παράδοση αλκοολούχων ποτών στο σπίτι.
Η Drizly έχει παρουσία ήδη σε περισσότερες από 1.400 αμερικανικές πόλεις, όπου μέσω της εφαρμογής της συνδέει τους καταναλωτές με τοπικά καταστήματα πώλησης αλκοολούχων ποτών.
Σύμφωνα με την ίδια, τον Μάιο, περίπου στο αποκορύφωμα του lockdown στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις της σημείωσαν αύξηση της τάξης του 400%, με τους καταναλωτές μάλιστα να παραγγέλνουν και να ξοδεύουν περισσότερα ανά παραγγελία.
Η εξαγορά της Drizly θα διευρύνει τις υπηρεσίες παράδοσεις της Uber σε μια νέα, αναπτυσσόμενη κατηγορία προϊόντων.
Εντάσσεται δε στον ευρύτερο μετασχηματισμό της Uber, η οποία λόγω της πανδημίας έχει μετατραπεί από εταιρεία παροχής υπηρεσιών μεταφοράς ανθρώπων σε εταιρεία παράδοσης φαγητού.
Η Uber θα προσθέσει την εφαρμογή της Drizly στην υπηρεσία Uber Eats, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους πελάτες της να παραγγέλνουν πέρα από φαγητό και είδη παντοπωλείου και αλκοολούχα ποτά.
Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο εξάμηνο του έτους, σύμφωνα με την ανακοίνωση των δύο εταιρειών.