Περισσότερα δρομολόγια στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Λιγότερο "μποτιλιάρισμα" στο κέντρο παρατηρείται μετά από τις στοχευμένες κινήσεις στις οποίες έχει προχωρήσει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών όπως η έναρξη του μέτρου του δακτυλίου αλλά και η πύκνωση δρομολογίων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε ώρες αιχμής.
Ειδικότερα, το αρμόδιο υπουργείο αλλά και οι εποπτευόμενοι φορείς (ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ) προχώρησαν σε:
- Πύκνωση των δρομολογίων, καθώς και του αριθμού των διαθέσιμων οχημάτων κατά την πρωινή ώρα αιχμής σε 1.320.
- Ενίσχυση κατά 50% τις λεωφορειακές γραμμές κορμού που διέρχονται από το Κέντρο.
- Αύξηση του αριθμού των δρομολογίων, κάτι που έγινε εφικτό λόγω αυξημένου αριθμού λεωφορείων, καθώς και της αύξησης της μέσης ταχύτητας των ΜΜΜ εντός του Δακτυλίου.
-Ενίσχυση των λεωφορειακών γραμμών στις οποίες -κατά τις προηγούμενες ημέρες- είχαν σημειωθεί θέματα συνωστισμού, όπως:
✓ την 550 [Παλ. Φάληρο - Κηφισιά]
✓ την 608 [Γαλάτσι - Ακαδημία - Ζωγράφου]
✓ την 732 [Αγ. Φανούριος - Χαλκοκονδύλη]
✓ την 054 [Περισσός - Λαμπρινή - Πολυτεχνείο] κ.λπ.
- Μείωση των χρονοαποστάσεων στις γραμμές κορμού σε 5 λεπτά.
- «Παρακολουθούσαν σε real time (μέσω της τηλεματικής της ΟΣΥ) όλες τις «θέσεις-κλειδιά», προκειμένου να λυθούν άμεσα και χωρίς καμία καθυστέρηση όποια προβλήματα ενδέχονταν να παρουσιαστούν».
Σε ό,τι αφορά στο Μετρό:
-Εξασφαλίστηκαν στις ώρες αιχμής:
➢ στη Γραμμή 1 (ηλεκτρικός) η χρονοαπόσταση έχει πέσει στα 7 λεπτά (από 9 λεπτά που ήταν τον Ιούλιο 2019).
Αυτό επιτεύχθη με τη μεταφορά ανεταγμένου συρμού από τη Γραμμή 2 στη Γραμμή 1.
Στόχος είναι η σταδιακή προσθήκη άλλων 6 συρμών της Γραμμής 2.
➢ στη Γραμμή 2 (μετρό) έχει πέσει στα 4,5 λεπτά (από 7' το 2019), και
➢ στη Γραμμή 3 (μετρό) - παρά το γεγονός ότι 2 συρμοί βγήκαν εκτός λειτουργίας λόγω βανδαλισμών - η κίνηση διεξάγεται χωρίς πρόβλημα και η χρονοαπόσταση είναι στα 5 λεπτά(από 7' το 2019).
- «Με τις ενέργειες αυτές καταφέραμε να μην παρουσιαστούν φαινόμενα συνωστισμού στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό»
Σύμφωνα με το υπουργείο επετεύχθη «ανακούφιση» της κυκλοφοριακής κίνησης στο Κέντρο και αύξηση της μέσης ταχύτητας κίνησης των λεωφορείων σε αυτό.