Ποιες μάρκες αυτοκινήτου «googlαραν» περισσότερο οι Έλληνες το 2022
Το 2022 η Toyota συνέχισε το σερί που έχει χτίσει από το 2020, αποτελώντας τη μάρκα με τις περισσότερες αναζητήσεις στη Google. Ποια εταιρεία κυριάρχησε στην Ελλάδα;
Το 2022 η Toyota συνέχισε το σερί που έχει χτίσει από το 2020, αποτελώντας τη μάρκα με τις περισσότερες αναζητήσεις στη Google. Ποια εταιρεία κυριάρχησε στην Ελλάδα;
Πρόσβαση σε έναν απέραντο «ωκεανό» πληροφοριών έχει χαρίσει στους πολίτες το διαδίκτυο, οι οποίοι μέσω των μηχανών αναζήτησης μπορούν να ενημερωθούν, ανά πάσα στιγμή, για οτιδήποτε τους απασχολεί.
Ποιες μάρκες αυτοκινήτου έψαξαν περισσότερο οι Έλληνες το 2022 στο διαδίκτυο
Το διαδίκτυο αποτελεί έναν… θησαυρό πληροφοριών και για τους φίλους του αυτοκινήτου, οι οποίοι έχουν μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή, του smartphone ή του τάμπλετ τους οποιοδήποτε στοιχείο αναζητούν για ένα τετράτροχο προϊόν.
Όπως, ωστόσο, είναι λογικό υπάρχουν κάποιες εταιρείες που προσελκύουν περισσότερο το «διαδικτυακό ενδιαφέρον» του καταναλωτικού κοινού.
Ποιες είναι, όμως, αυτές; Απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα δόθηκε μέσω της εταιρείας Compare the Market η οποία συγκέντρωσε δεδομένα του Google Trends για το 2022, αποκαλύπτοντας τις μάρκες με τις περισσότερες αναζητήσεις στο διαδίκτυο παγκοσμίως και συγκεκριμένα σε 155 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας.
Στη χώρα μας, το περασμένο έτος η μάρκα με τις περισσότερες αναζητήσεις ήταν η BMW, ακολουθούμενη από την Toyota και τη Mercedes.
Το ιαπωνικό brand περιορίστηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στην Ελλάδα, αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο κατέλαβε την πρωτιά, συνεχίζοντας το σερί του που κρατά από το 2020. Η Toyota ήταν η μάρκα αυτοκινήτου με τις περισσότερες αναζητήσεις σε 69 χώρες, αντιπροσωπεύοντας το 44,5% όλων των αναζητήσεων (+10% από το 2021).
Σύμφωνα με την εταιρεία Compare the Market, κάποιοι από τους βασικούς λόγους κυριαρχίας της Toyota ήταν ο τίτλος της «πιο αξιόπιστης μάρκας αυτοκινήτου το 2022» που απέσπασε από την Consumer Reports, αλλά και το γεγονός ότι εισήγαγε στις αγορές 15 νέα μοντέλα (καινούργια ή ανανεωμένα).
Η δεύτερη δημοφιλέστερη μάρκα στο Google ήταν η BMW η οποία κυριάρχησε σε 36 χώρες (7 περισσότερες απ’ ό,τι το 2021), ενώ το χάλκινο μετάλλιο πήρε η Mercedes με κυριαρχία σε 10 χώρες (13 λιγότερες απ’ ό,τι το 2021).