Aiways U6: Έρχεται στην Ευρώπη
Υπολογίζεται ότι στα τέλη του 2022 το Airways U6, που έρχεται από την Κίνα, θα αρχίσει να «γράφει» χλμ. στους δρόμους της Ευρώπης. Με το U6 η Aiways διπλασιάζει την παρουσία της στην αγορά της Ευρώπης καθώς θα διαθέτει δύο μοντέλα.
Μετά το λανσάρισμα του U5 το 2021, η κινεζική μάρκα παρουσιάζει το U6. Ένα SUV σε κουπέ γραμμή, αρκετά αεροδυναμικό που θα μπει στη λίστα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τα οποία διατίθενται στην αγορά της Ευρώπης από τα τέλη του 2022.
Το οποίο συνδέεται στενά με το concept U6ion που εμφανίστηκε την περασμένη χρονιά. Είναι μεγαλύτερο από το U5 και, μιλώντας για το μέγεθος, παρά το ότι έχει 10 χλστ. μικρότερο μεταξόνιο από το U5, το U6 έχει μήκος 4,81 μ. (+ 13 εκ.), πλάτος 1,88 μ. (+1 εκ.) και ύψος 1,64 εκ. (-6 εκ.) και βάρος 1.790 κιλά που είναι συνολικά περιορισμένο για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους.
Ο σημαντικός όγκος του Aiways μεταφράζεται στο πορτμπαγκάζ με χωρητικότητα που κυμαίνεται μεταξύ 472 και 1.260 λίτρων, με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα. Το Aiways U6 από πλευράς design χαρακτηρίζεται από τις πολλές ακμές, στο μπροστινό καπό, στα πλαϊνά , στο πίσω μέρος που ενισχύεται από την παρουσία ζαντών αλουμινίου 19 ιντσών.
Χαμηλά και περιμετρικά υπάρχει παρουσία μαύρων ενθέτων, ενώ στο μπροστινό μέρος βρίσκουμε μια δυναμική εμφάνιση με λεπτούς προσαρμοζόμενους προβολείς LED, τριών στοιχείων, τοποθετημένοι σε περίτεχνο κάθετο στοιχείο. Η φουτουριστική εμφάνιση του U6 συνεχίζεται και στο εσωτερικό με το τιμόνι δύο ακτίνων και με δύο οθόνες.
Αυτή που βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό λειτουργεί ως πίνακας οργάνων και έχει διαγώνιο 8,2 ιντσών, ενώ η κεντρική οθόνη σάς επιτρέπει να ελέγχετε κάθε πτυχή του infotainment (συμβατό με Apple Car Play και Android Auto) και έχει μέγεθος μίνι TV 14,6 ιντσών.
Ολόκληρη η καμπίνα επιβατών περιβάλλεται από μια σειρά LED που αλλάζουν χρώμα -κρυφός φωτισμός- σύμφωνα με τις ρυθμίσεις που επιλέγει ο οδηγός, μέσω του λειτουργικού συστήματος AI-Tech το οποίο αναπτύχθηκε μέσω του Android Automotive.
Ο εξοπλισμός ασφαλείας υπόσχεται να είναι πλήρης με προσαρμοζόμενο cruisecontrol, κάμερα 360° με αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, και υποβοήθηση οδήγησης όταν βρίσκεται σε μποτιλιάρισμα.
Βασισμένο στην πλατφόρμα MAS (More Adaptable Structure), το U6 χρησιμοποιεί την ίδια μπαταρία με το U5, 63 kWh που αποτελείται από 24 μονάδες και προέρχονται από την CATL. Οι επιδόσεις υπόσχονται να είναι αρκετά ελπιδοφόρες δεδομένης της ισχύος των 218 ίππων (14 ίπποι περισσότεροι από το U5) και της ροπής 315 Nm που για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ο χρόνος 6,9 δευτερολέπτων ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα.
Η αυτονομία στο μικτό κύκλο WLTP, από την άλλη, είναι 400 χλμ., με κατανάλωση περίπου 15,9-16,6 kWh / 100 χλμ.