Toyota: Επένδυση-μαμούθ 5,6 δισ. για παραγωγή μπαταριών
H Τoyota επενδύει 5,6 δισεκατομμύρια δολάρια για παραγωγή μπαταριών στη Β. Καρολίνα και το χρήμα πάει κι έρχεται με προβολή την ηλεκτροκίνηση.
Ο γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας Toyota ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα επενδύσει επιπλέον 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε μια εγκατάσταση στις ΗΠΑ που θα κατασκευάζει μπαταρίες τόσο για υβριδικά ηλεκτρικά όσο και για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία.
Η Toyota Battery Manufacturing North Carolina πρόκειται να ξεκινήσει τη λειτουργία της το 2025.
Ο Νορμ Μπαφούνο, αντιπρόεδρος της μονάδας παραγωγής και μηχανικής στην Toyota Motor North America, είπε ότι η πρόκειται για «ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο» του κατασκευαστή.
Η πρόσθετη επένδυση στις ΗΠΑ αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης επένδυσης έως και 5,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην παραγωγή μπαταριών, με την Toyota να σημειώνει ότι η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία αυξανόταν.
Για τον σκοπό αυτό, η επιχείρηση δήλωσε ότι θα επιδιώξει να αυξήσει τη «συνδυασμένη ικανότητα παραγωγής μπαταριών» στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία έως και 40 γιγαβατώρες.
Εκτός από τα οχήματα ντίζελ και βενζίνης, η Toyota είναι γνωστή για τις προσφορές κυψελών καυσίμου υβριδικού και υδρογόνου. Προσπαθεί επίσης να σημειώσει πρόοδο στην ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά ηλεκτρικών μπαταριών, όπου εταιρίες όπως η Tesla και η Volkswagen μονομαχούν για την πρώτη θέση. Υπάρχουν και οι δυσκολίες στον δρόμο… Τον Ιούνιο η Toyota προχώρησε σε ανάκληση ασφαλείας για περισσότερα από 2.000 από τα πλήρως ηλεκτρικά SUV της bZ4X.
Η Toyota μπορεί να θέλει να επενδύσει δισεκατομμύρια στην παραγωγή μπαταριών EV, αλλά θα «συνεχίσει να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να καλύψει ευέλικτα τις ανάγκες» των πελατών «σε όλες τις χώρες και περιοχές, προσφέροντας πολλαπλούς κινητήρες και παρέχοντας τόσες πολλές επιλογές όσο το δυνατόν».
Πράγματι, ο ιστότοπος της Toyota Europe αναφέρει ότι «ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνεχίζει να είναι το πιο δημοφιλές μέσο τροφοδοσίας οχημάτων και θα συνεχίσει να παίζει ρόλο για τα επόμενα 20 έως 30 χρόνια»!
Όλα τα παραπάνω έρχονται σε μια περίοδο που οι μεγάλες οικονομίες εκπονούν σχέδια για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των οδικών μεταφορών.