Cupra: Νέοι στόχοι
Τέσσερα κεράκια είχε φέτος η τούρτα γενεθλίων της Cupra, ενώ η ισπανική εταιρία, πριν τα φυσήξει για να σβήσουν, έκανε «φωναχτά» μερικές ευχές.
Μέσα από μια διαδικτυακή εκδήλωση ανακοινώθηκε το πρόγραμμά της, ονόματι «Cupra2». Στόχος, λοιπόν, της Cupra για το 2022 είναι να διπλασιάσει τις πωλήσεις, τον τζίρο και το δίκτυο των πωλήσεών της.
Για τον λόγο αυτό ονόμασε Cupra 2 το φιλόδοξο πρόγραμμά της. Σκοπεύει επίσης να διπλασιάσει το παγκόσμιο δίκτυο των «Cupra Masters» και «Cupra City Garage» αυξάνοντας τους οπαδούς της σε όλο τον κόσμο.
Παράλληλα, ανακοινώθηκε το λανσάρισμα δύο νέων μοντέλων.
Το 2024, λοιπόν, θα κυκλοφορήσει το νέο Tavascan, το οποίο θα είναι το δεύτερο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Cupra, μετά το Born. Το 2025 θα ακολουθήσει ακόμα ένα ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο θα είναι εμπνευσμένο από το πρωτότυπο Urban Rebel.
«Cupra 2 Experience»
Πάμε τώρα να γνωρίσουμε το νέο «Cupra 2 Experience». Σύμφωνα με την Cupra πρόκειται για ένα νέο είδος αγώνων, το οποίο συνδυάζει τον πραγματικό και το ψηφιακό κόσμο, ταράζοντας τα δεδομένα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Στον κόσμο του «Cupra2 Experience» η είσοδος γίνεται πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού Urban Rebel, καθώς αυτό που θα οδηγούμε θα είναι πραγματικό, αλλά αυτό που θα βλέπουμε θα είναι εικονικό.
Ειδική μνεία τώρα αξίζει στην είσοδο της Cupra στο νέο χώρο του metaverse που θα ξεκινήσει αργότερα εντός του έτους. Πρόκειται για τη μελλοντική πιο διαισθητική εμπειρία τριών διαστάσεων του Διαδικτύου, μέσα στην οποία θα μπορούμε να βρεθούμε και να κινηθούμε ως avatar.
Η εμπειρία αυτή ονομάζεται «Metahype» από την Cupra και δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Visyon. Στο συνεργατικό χώρο του «Metahype» εταιρίες, νεοφυείς επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου μπορούν να φιλοξενήσουν μια μεγάλη ποικιλία εκδηλώσεων και εμπειριών.