Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ συνιδιοκτήτης εταιρείας ηλεκτροκίνησης οχημάτων
Ο πρώην μέσος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και της Ρεάλ Μαδρίτης Ντέιβιντ Μπέκαμ απέκτησε μερίδιο της τάξης του 10% στην εταιρεία Λούναζ (Lunaz), η οποία μετατρέπει τα παλιά αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά και τα εξοπλίζει με την αιχμή της τεχνολογίας.
Τώρα είναι έτοιμη να ξεκινήσει τη μετατροπή των καυσίμων και στα φορτηγά. Δίνοντάς τους μια νέα ευκαιρία ζωής μακριά από τα ορυκτά καύσιμα. Στόχος της εταιρίας είναι η αλλαγή ρυπογόνων κινητήρων και η εγκατάσταση μπαταριών και ηλεκτρικών κινητήρων με μηδενικές εκπομπές καυσαερίων.
Σύμφωνα με την Guardian, η επίδειξη έγινε παρουσία και του Μπέκαμ. Η εταιρία σκέφτηκε ότι πολλοί κάτοχοι οχημάτων συμβατικής τεχνολογίας ειδικά πολυτελών, θα θέλουν να τα κρατήσουν στην κατοχή τους μετατρέποντας τα σε ηλεκτρικά!
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες μπορεί να στερούνται το βρυχηθμό που είναι ο αγαπημένος ήχος στους βενζινοκινητήρες, αλλά η ομαλή, και ήσυχη διαδρομή που προσφέρουν ταιριάζει με την φιλοσοφία της πολυτέλειας του αυτοκινήτου.
Τα νέα αυτοκίνητα που κινούνται αποκλειστικά με βενζίνη ή ντίζελ θα απαγορευθούν έως το 2030 στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ωστόσο, υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για αναβάθμιση στην αγορά αυτοκινήτων. Συνεργεία ξεκινούν σε όλη τη χώρα να εξυπηρετούν αυτήν τη νέα κατηγορία καθώς οι μπαταρίες μπορούν να τοποθετηθούν σε παλαιότερα μοντέλα.
Επίσης, η εταιρεία ανακυκλώνει κάθε είδους οχήματα, ενώ στοχεύει να μετατρέψει τα δημόσια οχήματα σε ηλεκτρικής ενέργειας.
Στο μετοχικό σχήμα εκτός από τον Μπέκαμ είναι οι ιδιοκτήτες της Daily Telegraph αδελφοί Μπάρκλεϊ και ο Αλέξανδρος Ντελάλ επιχειρηματίας στον χώρο των ακινήτων.
«Αποστολή της Λούναζ είναι να διαμορφώσει το μέλλον του κλασικού», σημειώνει ο ιδρυτής της εταιρείας Ντέιβιντ Λόρενζ. «Διαφυλάσσουμε το παρελθόν αγκαλιάζοντας το μέλλον, μετατρέποντας τα πιο όμορφα μοντέλα στην ιστορία του αυτοκινήτου σε μια σύγχρονη πρόταση». Οι χρεώσεις της εταιρίας για τα κλασικά μοντέλα ξεκινούν από 245.000 λίρες για ένα Range Rover ή για μια Rolls-Royce η τιμή είναι 350.000 λίρες.
Το κόστος εξακολουθεί να είναι απαγορευτικό, αλλά μειώνεται και ειδικά όταν θα υπάρξει μαζικό ενδιαφέρον, επισημαίνει ο Λόρενζ και συνεχίζει: «Πρέπει να βγούμε από τη νοοτροπία "αγοράς νέου". Υπάρχουν 2 δισ. αυτοκίνητα σε αυτόν τον πλανήτη. Κάθε ένα από αυτά μπορεί να μετατραπεί σε ηλεκτρικό».