Όλες οι εκδοχές και όλα τα σενάρια για το μέλλον του Άκτωρα!
Η συγκυρία ευνοεί τον Ελλάκτωρα - Στον κάλαθο των αχρήστων τα μηνύματα των «ταχυδρόμων» - Το παρασκήνιο, για το μέλλον της θρυλικής εταιρίας μετά το ναυάγιο με Δ. Κούτρα και τον Κύπριο Ράμογλου!
Επειδή εσχάτως γίνεται και πάλι λόγος πολύς γύρω από το μέλλον του Άκτωρ, μετά το προαναγγελθέν και απολύτως αναμενόμενο ναυάγιο με τον Δημήτρη Κούτρα και τον Κύπριο συνέταιρο του της Wade Adams, τον αποκαλούμενο και Ράμογλου (έχω και κότερο πάμε μια βόλτα;) από την αγορά, θα σας μεταφέρω τις δικές μου πληροφορίες καθώς και την προσωπική άποψη!
Για τον Ελλάκτωρα ο Άκτωρ όπως έχουμε γράψει κατά το παρελθόν, είναι «βαρίδι».
Και λογικά ψάχνουν να απεγκλωβιστούν υπό τις καλύτερες κατά το δυνατόν προϋποθέσεις!
Δηλαδή να αποσπάσουν ένα υψηλό τίμημα και να αποσύρουν τις εγγυητικές που έχουν παράσχει στις τράπεζες!
Ωστόσο, ο Ολλανδός δεν θα τα βάψει και μαύρα εάν ο Άκτωρ παραμείνει στον όμιλο!
Την ώρα τούτη μάλιστα η κυρίαρχη άποψη στον Ελλάκτωρα είναι να μην πουληθεί καμία θυγατρική.
Και ο όμιλος να παραμείνει δυνατός σε όλα τα μέτωπα!
Αυτή είναι η επίσημη άποψη, που ασφαλώς την δεχόμαστε και έχει βάση!
Ιδίως υπό τις πολιτικές συνθήκες έτσι όπως στη συγκυρία αυτή διαμορφώνονται.
Και κατά την οποία κάτι «μηνύματα» με «ταχυδρόμο» – τραπεζίτη- νταραβεριτζή, της κεντρικής εξουσίας, πετιόνται στον κάλαθο των αχρήστων!
Από εκεί και πέρα, το γεγονός είναι πως για τον Ακτωρα την ώρα τούτη έχουν δείξει ενδιαφέρον η Ιντρακάτ, η ΓΕΚ Τέρνα, αλλά και ο Μυτιληναίος!
Ο τελευταίος ως γνωστόν έχει άριστες σχέσεις με τον Χόλτερμαν και υπό προϋποθέσεις η πώληση του Ακτωρα στον Μυτιληναίο θα ήταν μια ομαλή διέξοδος.
Ωστόσο ο Μυτιληναίος, όπως αντιλαμβάνομαι, ενδιαφέρεται κυρίως για τις Παραχωρήσεις! Και οι Παραχωρήσεις, ως γνωστόν, δεν παραχωρούνται! Τελεία και παύλα! Δεν το θέλουν ούτε ο Ολλανδός, ούτε οι Βαρδινογιάννηδες!
Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που οι πιθανότητες για deal με την ΓΕΚ Τέρνα έχουν περιοριστεί!
Ο Γ. Περιστέρης θέλει τις Παραχωρήσεις. Αυτό θα μπορούσε να είναι το επόμενο δυνατό «χρηματιστηριακό κόλπο»!
Μια συνένωση δυνάμεων στις Παραχωρήσεις, απόσχιση κλάδου και αυτόνομη εισαγωγή στο Χρηματιστήριο. Και πιστέψτε με, δεν υπάρχει ξένο fund που δεν θα έτρεχε να μπει σε ένα τέτοιο project!
Ιδίως εάν περιλαμβάνει και την Αττική οδό! Είτε μετά από διαγωνισμό είτε μετά από παράταση 1-2 χρόνων!
Ωστόσο ούτε αυτό την ώρα τούτη κατά πληροφορίες περπατάει, μολονότι οι πηγές μου επιμένουν ότι είχε συζητηθεί στο παρελθόν!
Όμως οι Ολλανδοί δεν μπαίνουν σε διαδικασία συζήτησης για τις Παραχωρήσεις. Και το θέμα πλέον είναι τελειωμένο!
Από εκεί και πέρα, διά της εις άτοπον απαγωγής, ο κλήρος πέφτει στην Ιντρακάτ!
Ο Εξάρχου και οι Μπακοκαυμενάκηδες και λεφτά έχουν αλλά και πληρώνουν! Δεν είναι δηλαδή σαν τον Κούτρα και τον Κύπριο Ράμογλου!
Η προσφορά της Ιντρακάτ ήταν από την αρχή υψηλότερη!
Γιατί θέλει να μπει ακόμη πιο δυνατά στο παιχνίδι και να αποτελέσει ισότιμο παίκτη στις κατασκευές!
Φανταστείτε ότι την ώρα τούτη στις 3 μεγαλύτερες εργολαβίες που βγήκαν, το κοινοπρακτικό σχήμα είναι «ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ, Ιντρακάτ»!!!
Σε απλά λόγια η απόκτηση του Άκτωρα από την Ιντρακάτ την καθιστά πολύ ισχυρό παίκτη των κατασκευών!
Συμπερασματικά, και οι 3 ενδιαφέρονται για τον Άκτωρα, αλλά και ο Ολλανδός (λέει ότι) δεν πουλάει!
Αν θα έπρεπε να μιλήσουμε με πιθανότητες, προσωπικά θα έλεγα ότι φαβορί είναι η Ιντρακάτ (στην οποία κατά τη γνώμη μου θα καταλήξει ο Άκτωρ) και αουτσάιντερ ο Μυτιληναίος για πολλούς και ποικίλους λόγους!