Η σωστή απόφαση του ΤΑΙΠΕΔ, για την επίσπευση του διαγωνισμού της Αττικής οδού, οι 3 χαμένοι μήνες, η υποχρέωση βαριάς συντήρησης εκτιμώμενης αξίας 300 εκατ. ευρώ και το ζήτημα των υπογραφών 6-8 μήνες πριν την παράδοση!
Με βάση τη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής οδού οι παραχωρησιούχοι υποχρεούνται να έχουν προβεί σε αποκατάσταση οδοστρώματος και αντικατάσταση συστημάτων ρύθμισης, ελέγχου κυκλοφορίας και διοδίων!
Σωστή η απόφαση του ΤΑΙΠΕΔ και του Υπουργείου Υποδομών για την επιτάχυνση της διαγωνιστικής διαδικασίας για την Αττική Οδό, παρ’ όλο που έχουν ήδη χαθεί 3 μήνες από το χρονοδιάγραμμα που το ίδιο το ΤΑΙΠΕΔ και οι Σύμβουλοί του είχαν ανακοινώσει στις αρχές του 2022 όταν και προκηρύχθηκε ο διεθνής διαγωνισμός.
Με βάση τη σύμβαση παραχώρησης με την οποία λειτουργεί η Αττική Οδός σήμερα, οι παραχωρησιούχοι έχουν υποχρέωση πριν παραδώσουν την Αττική Οδό στον νέο παραχωρησιούχο να έχουν κάνει τη λεγόμενη βαριά συντήρηση, εκτιμώμενης αξίας 300εκ. ευρώ εκτελώντας τις απαιτούμενες εργασίες αποκατάστασης οδοστρώματος, αντικαθιστώντας όλα τα πεπαλαιωμένα συστήματα ρύθμισης / ελέγχου κυκλοφορίας και είσπραξης διοδίων, κ.τ.λ..
Επομένως οι σημερινοί παραχωρησιούχοι θα πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα τις εργασίες που έχουν υποχρέωση να εκτελέσουν.
Πολύ σοβαρό δε είναι ο νέος παραχωρησιούχος να έχει υπογράψει τη σύμβαση παραχώρησης τουλάχιστον 6-8 μήνες πριν την παράδοση ώστε να προσλάβει προσωπικό αν κάποιοι των υπαρχόντων δεν επιθυμούν να συνεχίσουν και επιπλέον να εξασφαλίσει τον απαραίτητο εξοπλισμό για τη λειτουργία της Αττικής Οδού, που συμπωματικά η αλλαγή παραχωρησιούχου γίνεται τον Οκτώβριο του 2024 δηλαδή λίγο πριν τον χειμώνα, άρα πέραν όλων των απαραιτήτων μηχανημάτων, θα πρέπει να προμηθευθούν και εκχιονιστικά μηχανήματα.