Οι Βαρδινογιάννηδες «είναι εδώ» στον Ελλάκτωρα και την Αττική οδό, ισχυροί σύμμαχοι του Ολλανδού!
«Πολυθρόνα για 2+1» ο διαγωνισμός για τη σύμβαση παραχώρησης με Ελλάκτωρα και ΓΕΚ Τέρνα τα φαβορί, που θεωρητικά θα μπορούσαν να βρουν ένα modus vivendi!
Δεν χωρεί αμφιβολία ότι η τοποθέτηση του Πάνου Κυριακόπουλου στη θέση του Προέδρου της Αττικής Οδού έχει μια ιδιαίτερη σημειολογία!
Και τούτο διότι ο γνωστός τεχνοκράτης – μάνατζερ με εμπειρία τόσο στα ΜΜΕ όσο και σε πλήθος άλλων δραστηριοτήτων αποτελεί πρόσωπο της απόλυτου εμπιστοσύνης της οικογένειας Βαρδινογιάννη της οποίας φέρεται να χειρίζεται πληθώρα επιχειρηματικών – και όχι μόνον – υποθέσεων!
Σε απλά λόγια ο Π. Κυριακόπουλος είναι ο άνθρωπος του Βαρδή Βαρδινογιάννη επί σειρά ετών και την ώρα τούτη του Γιάννη Βαρδινογιάννη (Τζιγγερ) ισχυρού άνδρα της οικογένειας και του επιχειρηματικού ομίλου!
Η τοποθέτηση λοιπόν Π. Κυριακόπουλου στην Αττική Οδό στη θέση του αποχωρήσαντος Αγγέλου Γιόκαρη, έρχεται να καταδείξει περίτρανα ότι «οι Βαρδινογιάννηδες είναι εδώ» στον Ελλάκτωρα, όχι μόνο δεν πρόκειται να «φύγουν» μέσω της επαναπώλησης του 25% των μετοχών τους, όπως διαρρέουν σκόπιμα ανταγωνιστικά συστήματα της αγοράς, αλλά παραμένουν ενεργοί για το σήμερα και το αύριο, ενόψει του διαγωνισμού για τη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, ισχυροί σύμμαχοι και συμπαραστάτες του Ολλανδού Χένρι Χόλτερμαν!
Η ανάληψη μιας καίριας και σημειολογικής θέσης ευθύνης στον όμιλο από τον Πάνο Κυριακόπουλο και μάλιστα σε μια καίρια και καθοριστική χρονική στιγμή πριν από την διενέργεια του διαγωνισμού για την σύμβαση παραχώρησης της Αττικής οδού, την «Χρυσοτόκο Όρνιθα» των αυτοκινητοδρόμων που δύναται να παρέχει καθημερινά πρωτοφανή ρευστότητα στον εκάστοτε διαχειριστή της, έρχεται να καταδείξει περίτρανα ότι οι Βαρδινογιάννηδες ήρθαν και θα μείνουν ενεργά στον χώρο των κατασκευών και των παραχωρήσεων, πως η συμμετοχή τους στο project της Αττικής οδού θα είναι καθοριστική και πως στο πρόσωπο τους ο Ολλανδός του Ελλάκτωρα βρήκε ισχυρούς και αξιόπιστους συμμάχους η ενεργός παρουσία των οποίων ενισχύει στον υπέρτατο βαθμό τις προοπτικές και τις φιλοδοξίες του κατασκευαστικού και όχι μόνο ομίλου!
Υπό αυτή την έννοια, όπως όλα δείχνουν, η υπόθεση της Αττικής οδού μετατρέπεται σε «πολυθρόνα για 2+1»!
Και τούτο διότι βάσει των συσχετισμών δυνάμεων ο Ελλάκτωρ με την ενεργό παρουσία και της οικογένειας Βαρδινογιάννη καθίσταται ως ένα εξ των δύο μεγάλων φαβορί, μαζί φυσικά με την ΓΕΚ Τέρνα του Γ. Περιστέρη, που επίσης θέλει πολύ την Αττική Οδό για πολλούς και ποικίλους λόγους και η οποία εκτιμάται ότι πολύ σύντομα θα ενισχυθεί με μεγάλη ρευστότητα από την πώληση της Τέρνα Ενεργειακής στην First Sentier με την οποία κατεβαίνει από κοινού στον διαγωνισμό για την Αττική Οδό!
Υποθετικά, θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς ότι σε δεύτερο χρόνο Ελλάκτωρ και ΓΕΚ Τέρνα θα μπορούσαν να βρουν ένα modus vivendi για την Αττική Οδό!
Ωστόσο κάτι τέτοιο θεωρείται την ώρα τούτη εξαιρετικά πρόωρο.
Χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχει περιθώριο για διερευνητικές συνομιλίες!
Ταυτοχρόνως, αυτή την ώρα λόγω ανόδου των επιτοκίων και αύξησης του κόστους του χρήματος που μειώνει τα περιθώρια κέρδους και αποδόσεων η Macquarie από φαβορί έχει μετατραπεί σε αουτσάιντερ χωρίς ωστόσο να μπορεί να παραγνωρίσει κανείς την τεράστια ρευστότητα της και το απρόβλεπτο και ανεξέλεγκτο των κινήσεών της που μπορεί να προκαλέσει μεγάλες ανατροπές και ιλιγγιώδη τιμήματα, όπως άλλωστε είδαμε στην εξαγορά του 49% του ΔΕΔΔΗΕ από την ΔΕΗ αντί του ποσού-ρεκόρ των 2,1 δισ. ευρώ!