Ρέτσος – Δρέττα: Το ζεύγος των 10 εκατ. ευρώ!

- Ι. Ρέτσος (ΣΕΤΕ ) - Ι. Δρέττα ( Marketing Greece) μετά τον γάμο τους διαχειρίζονται και την προβολή του ελληνικού τουρισμού!!! - Οικογενειακή υπόθεση: Η απευθείας ανάθεση και οι σχέσεις με τους γαλάζιους περιφερειάρχες! Οι καμπάνιες και η κοινή εταιρία με την Περιφέρεια Αττικής! - Η femme fatale του τουρισμού που από διευθύντρια του γραφείου της Όλγας Κεφαλογιάννη και τις βραδιές στον Διογένη διαχειρίζεται τον ελληνικό τουρισμό και τα διαφημιστικά κονδύλια δίπλα στον νέο σύζυγό της! - Γιατί δεν σήκωσε το θέμα ο ΣΥΡΙΖΑ; Ποιος σταμάτησε τον Αλέξη Τσίπρα να το αναδείξει στην Βουλή;

Θα περίμενε κανεις ότι η υπόθεση της απευθείας ανάθεσης της προβολής του ελληνικού τουρισμού στην ανώνυμη εταιρία MarketingGreece, θα είχε προκαλέσει τεράστιο αντίκτυπο στην ελληνική πολιτική σκηνή. Κάποιοι μάλιστα θεωρούσαν ότι η υπόθεση …voucher θα ήταν πταίσμα μπροστά στο βάθος και την διαπλοκή της διαβόητης ανάθεσης καθώς στην υποτιθέμενη μη κερδοσκοπική εταιρία, που όμως είναι ΑΕ με κέρδη και πλήρη εταιρική μορφή, συμμετέχουν ισχυρά επιχειρηματικά συμφέροντα του τόπου, με σαφείς κομματικές προσεγγίσεις! Η μήπως δεν είναι έτσι; Γιατί το γεγονός ότι ο Αλέξης Τσίπρας το θέμα αυτό δεν το σήκωσε, προκαλεί τουλάχιστον προβληματισμό!!! Γιατί;;;

  • Τα 10 εκατ. και οι διαφημιστικές σχέσεις με τους περιφερειάρχες

Κατ’ αρχάς να πούμε ότι σύμφωνα με εκτιμήσεις το πακέτο διαφήμισης και επικοινωνίας προώθησης του ελληνικού τουρισμού για την Ελλάδα και το εξωτερικό αγγίζει ή και υπερβαίνει τα 10 εκατ. ευρώ! Καθώς περιλαμβάνει εκτός του ΕΟΤ και τα κονδύλια των Περιφερειών!!! Γιατί άραγε και οι Περιφέρειες; Έχουν υποχρέωση οι γαλάζιοι περιφερειάρχες απέναντι στην Marketing Greece; Μήπως η συγκεκριμένη εταιρία, με μετόχους ξενοδόχους και άλλους πολλούς, είχε αναλάβει στις εκλογές του 2014 την διαφημιστική καμπάνια πολλών γαλάζιων υποψηφίων περιφερειαρχών; Ναι, είναι η απάντηση! Οπότε ο οποιοσδήποτε μπορεί να ισχυρίζεται εφεξής ότι υφίσταται οσμή διαπλοκής! Γιατί η διαφημιστική των ξενοδόχων συνδέεται με περιφερειάρχες, δηλαδή πολιτικά πρόσωπα; Και προφανώς πολλοί θα ισχυριστούν ότι οι σχέσεις έχουν εδώ και καιρό καλλιεργηθεί οπότε στη συνέχεια κεφαλαιοποιούνται!!! Σε απλά λόγια, διαπλοκή ξενοδόχων – περιφερειαρχών!

  • Ι. Δρέττα: Από την Όλγα και τον Ανδρεάδη στον Ρέτσο

Βεβαίως, τότε πρόεδρος του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece ήταν ο κ. Ανδρεάδης, με σημαντικό στέλεχος δίπλα του την Ιωάννα Δρέττα, διευθύντρια του γραφείου της υπουργού Όλγας Κεφαλογιάννη. Με την οποία εκτός από συνεργάτες ήταν και φίλες! Με δημοσιεύματα της εποχής να φέρουν την γυναικεία παρέα του υπ. Τουρισμού να διασκεδάζει στον Διογένη!!! Στις μέρες μας η Ιωάννα Δρέττα δεν είναι πλέον ένα απλό πρώην πολιτικό στέλεχος της Όλγας, αλλά διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece που έχει καταφέρει εκτός των άλλων να δημιουργήσει κοινές εταιρίες με την Περιφέρεια Αττικής, φαντάζομαι μη κερδοσκοπικές ως συνήθως, έχει αναλάβει την καμπάνια για την πόλη της Θεσσαλονίκης, της Ρόδου, των Ιονίων Νήσων και άλλα πολλά!

  • Ο γάμος με τον Ρέτσο! Οικογενειακή υπόθεση η διαχείριση του ελληνικού τουρισμού!!!

Και πρόεδρός της δεν είναι ο Ανδρεάδης, αλλά ο Ι. Ρέτσος!!! Φιλόδοξος τεχνοκράτης του τουρισμού που κατέχει το 25 τοις εκατό των Ηλέκτρα, ένα διαζύγιο φανταχτερό με κόρη ξενοδόχου και έναν νέο γάμο! Φυσικά, με την Ιωάννα Δρέττα! Την femme fatale του τουρισμού, όπως την χαρακτηρίζει ο τύπος. Η οποία σε συνέντευξή της το 2019 σε κυριακάτικη εφημερίδα διαφήμιζε ως μοντέλο τα πανάκριβα ενδύματα διεθνών οίκων που φορούσε!!! Οπότε, σε απλά λόγια, το ζεύγος στη ζωή Ρέτσος – Δρέττα ανέλαβε την προβολή του τουρισμού ύψους περίπου 10 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό!!! Ο Ρέτσος ως πρόεδρος του ΣΕΤΕ και πρόεδρος της Marketing Greece και η Δρέττα ως διευθύνουσα σύμβουλος!!!

  • Γιατί απευθείας ανάθεση;

Τα ερωτήματα είναι δύο: Γιατί ανατέθηκε απευθείας από την κυβέρνηση στο ζεύγος Δρέττα – Ρέτσου το διαφημιστικό πρόγραμμα του ελληνικού τουρισμού, ύψους άνω των 10 εκατ. ευρώ; Δεν μπορούσε να το διαχειριστεί ο ίδιος ο ΕΟΤ και οι υπηρεσίες του; Εάν όχι ,γιατί δεν έγινε διαγωνισμός; Για ποιον λόγο παραχώρησε η κυβέρνηση στο ζεύγος Ρέτσου – Δρέττα την δύναμη που παρέχει η διαχείριση ενός τέτοιου διαφημιστικού πακέτου, που εκτός των άλλων τουλάχιστον 2 εκατ. ευρώ θα κοστίσει η παραγωγή υλικού τηλεοπτικού διαδικτυακού και εντύπου!

  • Γιατί σιώπησε ο ΣΥΡΙΖΑ;

Και δεύτερον, γιατί σε ένα τόσο σκανδαλώδες ζήτημα δεν παρενέβη δραστικά ο ΣΥΡΙΖΑ; Πού είναι η αξιωματική αντιπολίτευση; Γιατί κάνει τα στραβά μάτια; Ποιος ή ποιοι προσπάθησαν να αλλάξουν γνώμη στον Αλέξη Τσίπρα και να μη σηκώσει το θέμα στην Βουλή; Έχουν καλές ή κακές σχέσεις Τσίπρας και Ρέτσος; Συνδέονται με φιλία ή όχι;

  • Οι μιντιακοί νταραβεριτζήδες και η παρέμβαση στα υψηλά κλιμάκια του ΣΥΡΙΖΑ

Κυκλοφορεί, ωστόσο, έντονα στην αγορά ότι στην διαχείριση του πακέτου των 10 εκατ. ευρώ η Marketing Greece θα συνεργαστεί με εταιρία επικοινωνίας αλλά και διαφημιστική εταιρία, οι ιδιοκτήτες των οποίων θεωρούνται φιλοσυριζαίοι, μολονότι στην πραγματικότητα είναι άθλιοι νταραβεριτζήδες και κοπρόσκυλα όλων των καταστάσεων!!! Και ίσως τα… κοπρόσκυλα αυτά που τώρα έχουν γυρίσει το παραμύθι και παριστάνουν τους φίλους της Ν.Δ., με το αζημίωτο, να παρενέβησαν στον ΣΥΡΙΖΑ. Όχι, φυσικά, στον Τσίπρα που είναι ξύπνιος και δεν τσιμπάει από δαύτους, τους έφαγε στη μάπα τα προηγούμενα χρόνια με τα παραμύθια που του πουλούσαν, αλλά ίσως σε πρόσωπα του στενού του πολιτικού περιβάλλοντος!