Bugatti: Το «ταξίδι» της Divo

03/05/2020, 11:31
AYTO

Η πρώτη φορά που είδαμε την Bugatti Divo ήταν το καλοκαίρι του 2015 και τώρα έφτασε η στιγμή που θα ξεκινήσουν σταδιακά οι παραδόσεις, στους τυχερούς που έχουν αγοράσει κάποιο από τα 40 μοντέλα που θα κατασκευαστούν.





Με αυτή την αφορμή η γαλλική μάρκα θέλησε να μοιραστεί τις διαδικασίες που οδήγησαν στην κατασκευή της.





Έχοντας παρουσιάσει από το 2016 τη Chiron, κάποιοι πελάτες της Bugatti ανέφεραν στην εταιρία, στις αρχές του 2018, ότι θέλουν ένα πιο ευέλικτο και «διψασμένο για στροφές» αυτοκίνητο.





Έτσι, οι άνθρωποι της μάρκας που ανήκει στον όμιλο Volkswagen ξεκίνησαν να εργάζονται προς την κατεύθυνση που είχαν ζητήσει οι πελάτες. Τελικά, μετά από μερικούς μήνες δημιουργήθηκε ένα αρχικό σχέδιο, το οποίο παρουσιάστηκε στους ιδιοκτήτες της Chiron, με τους τελευταίους να κατανοούν ευθύς εξαρχής τον σπορ προσανατολισμό της Divo και να δίνουν τη συγκατάθεσή τους για την περαιτέρω εξέλιξη του προγράμματος.





Στο επόμενο στάδιο ενεπλάκησαν οι μηχανικοί της Bugatti, ξεκινώντας εκτεταμένες προσομοιώσεις σε υπολογιστές, προκειμένου να δημιουργήσουν ένα πρωτότυπο, το οποίο ήταν έτοιμο σχεδόν έναν χρόνο αργότερα, οπότε ξεκίνησε τις δοκιμές σε ποικίλες τοποθεσίες, μεταξύ των οποίων και το Νίρμπουργκρινγκ.





Στο πλαίσιο της εξέλιξης του σασί, το πρωτότυπο έκανε 5.000 χιλιόμετρα με ταχύτητες που έφτασαν ακόμα και τα 380 χλμ./ώρα, δηλαδή τη μέγιστη που αναπτύσσει το αυτοκίνητο. Παράλληλα, οι μηχανικοί της εταιρίας έκαναν αλλαγές στην ανάρτηση, μέχρι του σημείου που η Divo δεν μπορούσε να γίνει περισσότερο ευέλικτη.





Εκτός από την ευελιξία, οι Γάλλοι θέλησαν να ασχοληθούν και με το βάρος, το οποίο κατάφεραν να μειώσουν κατά 35 κιλά, χρησιμοποιώντας μεταξύ άλλων ελαφρύτερους τροχούς, ανθρακονημάτινο κάλυμμα για το intercooler, ηχοσύστημα με μειωμένο βάρος, λιγότερη ηχομόνωση και μειωμένους αποθηκευτικούς χώρους.





Αλλαγές έγιναν και στην εμφάνιση του μοντέλου, ώστε να δημιουργείται πιο «αθλητική» και «επιθετική» εικόνα. Παράλληλα, οι αλλαγές στη σχεδίαση οδήγησαν σε αεροδυναμικό όφελος, με αποτέλεσμα η Divo να παράγει 90 κιλά κάθετης δύναμης περισσότερα σε σχέση με τη Chiron.





Βέβαια, αυτό που έμεινε ίδιο ανάμεσα στα δύο μοντέλα είναι ο W16 κινητήρας των 8.0 λίτρων με τα τέσσερα turbo, ο οποίος αποδίδει 1.500 ίππους.