Porsche 356 3000 RR: Το δώρο στον Ρερλ

Στον χώρο των αγώνων, πέρα από τα ταλέντα, υπάρχουν και έντονες προσωπικότητες που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους, στο παγκόσμιο motorsport, όσο και στην εξέλιξη των ιδεών.

Ένας από αυτούς, ο 73χρονος Γερμανός Βάλτερ Ρερλ, που απολαμβάνει πλέον μια «one – off» πράσινη Porsche 356 3000 RR, του 1959, με το λογότυπο RR να σημαίνει RohrlRoadster.

Όμως στο αυτοκίνητο, πέρα από την ανακατασκευή, τα φουσκωμένα φτερά, μούρη από 911 S, τις διαφοροποιήσεις σε αναρτήσεις και φρένα (όλα από 911) τοποθετήθηκε κινητήρας της 911 του 1977, την 930 Turbo, 3λιτρος 6κύλινδρο με 260 ίππους.

Όταν αρχικά ζητήθηκε από τον Ρερλ να οδηγήσει το αυτοκίνητο, δεν έκρυψε τις αμφιβολίες του. Αλλά μόλις κάθισε πίσω από το τιμόνι και έγραψε μερικά χλμ. στο κοντέρ, η Porsche αυτή πήρε πορεία για το γκαράζ του Γερμανού.

Και μόλις έφτασε στο σπίτι του Ρερλ, ο Βάλτερ το πρώτο πράγμα που έκανε στο αυτοκίνητο ήταν να βάλει στις δύο σχάρες που βρίσκονται στο καπό των αποσκευών τα σήματα από τις τέσσερεις νίκες του στο ράλι Μόντε Κάρλο.

Ο Ρερλ, που σαν οδηγός βρίσκεται στο «rally Hall of Fame» υπήρξε εργοστασιακός οδηγός Opel, Fiat, Lancia, Audi, Porsche, έχει εκκινήσει σε 75 ράλι του παγκοσμίου πρωταθλήματος, Ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου 14 νίκες, 31 συνολικά, με δύο παγκόσμιους τίτλους (1980-1982) ενώ είναι ο μοναδικός οδηγός που έχει κερδίσει το ράλι Μόντε Κάρλο με τέσσερα διαφορετικά αυτοκίνητα, 1980 με Fiat 131 Abarth, 1982 με Opel Ascona 400, 1983 με Lancia 037, 1984 με Audi Quattro, ενώ την πρώτη του νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι τη σημείωσε στο Ράλι Ακρόπολις το 1975 με την κίτρινη Opel Ascona. Είναι ο αγώνας που ο ψιλόλιγνος Γερμανός έδειξε το ταλέντο του στις χωμάτινες –δύσκολες– ελληνικές ειδικές διαδρομές και από εκεί η καριέρα του απογειώθηκε.