Οι Boxster και Cayman αποτελούν τις δύο διαφορετικές όψεις του νομίσματος που λέγεται 718, με τα δύο μοντέλα να μας ακολουθούν μέχρι το 2022 που έχει προγραμματιστεί η αντικατάστασή τους από τη γερμανική εταιρεία.
Εκτός από τις αλλαγές σε εμφάνιση και κινητήρες θα υπάρξει ακόμα μία πολύ σημαντική, αφού σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας σχεδιάζεται η παρουσίαση υβριδικής αλλά και αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης, τόσο για την Boxster όσο και για την Cayman. Τα παραπάνω αποτελούν ειλημμένη απόφαση των Γερμανών με το μόνο δίλημμα να είναι η επιλογή ανάμεσα σε απλό ή plug-in υβριδικό σύνολο.
Όσον αφορά στις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, μελέτες της Porsche έχουν δείξει ότι με τον διαθέσιμο χώρο για τις μπαταρίες ιόντων – λιθίου η αυτονομία δεν θα ξεπερνούσε τα 300 χλμ., οπότε κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει η μετάβαση στη νέα πλατφόρμα του ομίλου με την ονομασία PPE, η οποία προορίζεται για χρήση αποκλειστικά σε ηλεκτρικά μοντέλα.
Στη νέα πλατφόρμα θα βασιστεί και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Macan που είναι υπό εξέλιξη αυτό το διάστημα.