Συνέντευξη Παναγιώτης Γεωργιόπουλος: O διευθυντής εμπορικών λειτουργιών της Vodafone Ελλάδας

Το ζητούμενο του μετασχηματισμού είναι μονοσήμαντο: ακόμα μία καλύτερη εμπειρία για τον πελάτη...

Ο διευθυντής εμπορικών λειτουργιών της Vodafone Ελλάδας Παναγιώτης Γεωργιόπουλος μιλά στην «axianews» για το ψηφιακό μέλλον ανάμεσα σε εταιρείες και καταναλωτές. Οι Έλληνες καταναλωτές έχουν πια εκπαιδευθεί στο ψηφιακό περιβάλλον και ζητούν από τις επιχειρήσεις απλά και εύκολα εργαλεία που θα κάνουν το ψηφιακό τους ταξίδι προς αυτές πιο γρήγορο και αποτελεσματικό, αναφέρει ο κ. Γεωργιόπουλος.

Εκπαιδευμένοι οι καταναλωτές

«Στη Vodafone οι πελάτες μας βιώνουν ψηφιακές εμπειρίες ολοένα και σε μεγαλύτερο βαθμό. Έχουν εκπαιδευθεί σε απλούς και φιλικούς τρόπους επικοινωνίας και διάδρασης από το οικοσύστημα του ψηφιακού επιχειρείν. Οι καταναλωτές, αναπόφευκτα πια, συγκρίνουν το ‘‘ψηφιακό ταξίδι’’ τους ανάμεσα σε επιχειρήσεις συναλλασσόμενοι και επικοινωνώντας με αυτές – είτε είναι αμιγώς ψηφιακές είτε όχι», εξηγεί ο κ. Γεωργιόπουλος.

Το ζητούμενο

Αυτός είναι και ο λόγος, όπως επισημαίνει, που μία σειρά από καθιερωμένες επιχειρήσεις έχουν ξεκινήσει τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό. Αυτός ο εκ βάθρων μετασχηματισμός αγγίζει το ανθρώπινο δυναμικό, το marketing, αλλά και τα παραδοσιακά σημεία επαφής των πελατών με τις επιχειρήσεις.Το ζητούμενο του μετασχηματισμού είναι μονοσήμαντο: ακόμα μία καλύτερη εμπειρία για τον πελάτη, η οποία θα στηρίζεται στην άμεση επικοινωνία, στην καλύτερη διάγνωση των αναγκών που καταλήγει αναπόφευκτα σε πολύ καλύτερο σχεδιασμό των προϊόντων.

«Στη Vodafone έχουμε αναπτύξει ένα ενδελεχές πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού, αποσκοπώντας και μόνο να εμβαθύνουμε περαιτέρω την ηγετική μας θέση στον τομέα εμπειρίας του πελάτη. Συγκροτούμε αυτοδιοικούμενες ομάδες έργου που έχουν ως στόχο να σχεδιάζουν προϊόντα που απαντούν στις ανάγκες των πελατών που γίνονται ολοένα και πιο ψηφιακές. Ξανασχεδιάζουμε τα τεχνολογικά μας συστήματα για να μπορέσουμε να προσφέρουμε προϊόντα, τα οποία είναι συναφή τη δεδομένη χρονική στιγμή που προσφέρονται», συνεχίζει. «Το ζητούμενο είναι πώς μπορούμε να γεφυρώσουμε τον χρόνο μέχρι την ολοκλήρωση του μετασχηματισμού αυτού».

Επωφελείς συνεργασίες

Ένας τρόπος, όπως επισημαίνει ο κ. Γεωργιόπουλος, είναι οι αμοιβαία επωφελείς συνεργασίες με τοπικά startups, μέσα από τις οποίες καθιερωμένες επιχειρήσεις μπορούν να γεφυρώσουν το χρονικό κενό που τις χωρίζει από την ολοκλήρωση του ψηφιακού τους μετασχηματισμού. «Η Vodafone έχει προχωρήσει σε τέτοιες συνεργασίες, οι οποίες δίνουν απτή αξία στους καταναλωτές. Μέσα από το πρόγραμμα ανταμοιβής Cashback ερχόμαστε να αναγνωρίσουμε την ανάγκη του πελάτη της Vodafone να νιώσει ότι αναγνωρίζεται και ανταμείβεται για την προτίμησή του στην Vodafone» αναφέρει ο διευθυντής εμπορικών λειτουργιών της Vodafone Ελλάδας. «Έχουμε συνεργαστεί με μία σειρά από ψηφιακές τοπικές εταιρείες, όπως η parkaround, η e-food, η Airtickets, η e-table, αλλά και άλλες, δημιουργώντας ένα μοναδικό πρόγραμμα loyalty, που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες τους για τους ίδιους και την οικογένειά τους σε χαμηλότερες τιμές. Παράλληλα, με το Cashback, μέσω της συνεργασίας με την pockee, προσφέρεται πρόσβαση σε κουπόνια σε όλες τις μεγάλες λιανικές αλυσίδες super market τα οποία και μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν έναντι του λογαριασμού κινητής, σταθερής και τηλεόρασης ή ανανέωσης χρόνου και δεδομένων» επισημαίνει. «Από το ψηφιακό οικοσύστημα μπορούμε να πάρουμε χρήσιμα μαθήματα και για τον δικό μας ψηφιακό μετασχηματισμό. Η συνεργασία συντομεύει την απόσταση από την ολοκλήρωση του ψηφιακού μετασχηματισμού και ίσως γεφυρώνει το όποιο κενό», εξηγεί ο κ. Γεωργιόπουλος.

Control+: «Ακούσαμε τη φωνή του πελάτη»

Σύμφωνα με τον κ. Γεωργιόπουλο ένα άλλο παράδειγμα ενός σύγχρονου «ψηφιακού ταξιδιού» του καταναλωτή είναι το Control+. «Ακούσαμε τη φωνή του πελάτη και είδαμε μέσα από το Control+ ότι ο καταναλωτής είναι ήδη έτοιμος για την ψηφιακή εποχή. Μάθαμε ότι θέλει να μη νιώθει τον φόβο ότι θα εξαντλήσει το όριο χρήσης δεδομένων, όταν προβαίνει σε χρήση internet από το κινητό του. Για τον λόγο αυτό όταν η χρήση τους φτάσει στο 80% του προγράμματός τους λαμβάνουν μήνυμα με το οποίο ενθαρρύνονται να ενεργοποιήσουν το Control+, να επιλέξουν οικονομικά πακέτα δεδομένων ή και ομιλίαςμέσα από την εφαρμογή MyVodafone και να συνεχίσουν να κάνουν χρήση ανενόχλητοι. Πλέον, οι ψηφιακές πωλήσεις του Control+ έχουν ξεπεράσει εκείνες των παραδοσιακών σημείων εξυπηρέτησης. Αυτό κάτι δείχνει», εξηγεί. «Οι καταναλωτές ζητούν το απλό και το εύκολο όταν κάνουν τα ψηφιακά ταξίδια τους», επισημαίνει. «Η Vodafone σχεδιάζει με ολοένα και αυξητικό ρυθμό καινοτόμες πρακτικές εξυπηρέτησης και συναλλαγής και η λειτουργία της διέπεται από πελατοκεντρική αντίληψη. Είναι απλό, έχοντας μονοσήμαντη προσήλωση στον πελάτη και στις ανάγκες του, αυτές σε οδηγούν σε μία προσωποποιημένη και σύγχρονη εξυπηρέτηση στο ψηφιακό περιβάλλον» καταλήγει.