Ferrari 250 GTO: Αναβιώνει ο θρύλος

ο πρόεδρος της εταιρείας, Σέρτζιο Μαρκιόνε, δήλωσε ότι δεν θέλει να βγάλει απλά ένα αντίγραφο του αρχικού μοντέλου.

Η Ferrari έχει αρχίσει να σκέφτεται την εκ νέου παραγωγή ενός από τα εμβληματικότερα μοντέλα της ιστορίας της, το οποίο τυγχάνει να είναι και το αυτοκίνητο που έχει πιάσει τη μεγαλύτερη τιμή σε πλειστηριασμό. Μιλάμε, φυσικά, για την 250 GTO, η οποία κατά κοινή παραδοχή είναι το πιο όμορφο μοντέλο στην ιστορία της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και το πιο ακριβό που έχει πουληθεί ποτέ σε πλειστηριασμό, αφού το 2014 μία 250 GTO του 1962 έπιασε 47.600.000 ευρώ. Τώρα οι Ιταλοί σκέφτονται να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Jaguar και να παραγάγουν εκ νέου την 250 GTO. Πρόκειται για μια ιδέα που πρώτοι εφάρμοσαν οι Βρετανοί με μεγάλη επιτυχία αρχικά δημιουργώντας 6 μονάδες της E-Type Lightweight. Στη συνέχεια, επειδή η πρώτη προσπάθεια ήταν άκρως επιτυχημένη, παρήγαγαν εννέα μονάδες της XKSS και μετά συνέχισαν με την παραγωγή 25 νέων D-Type. Η επιτυχία ήταν τόσο μεγάλη που ακολούθησαν και άλλο κατασκευαστές. Η Aston Martin παρήγαγε 25 μονάδες της DB4 GT, η Shelby εννέα μονάδες της Cobratoy 1962, ενώ η Lister αναβίωσε τις Knobbly και Costin. Η Ferrari είχε κατασκευάσει τη δεκαετία του ’60 μόλις 39 μονάδες. Όλες ήταν χειροποίητες, ενώ υπήρχαν και μικρές σχεδιαστικές διαφορές από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Ο κινητήρας που χρησιμοποιείτο ήταν V12 και είχε χωρητικότητα 3 λίτρων. Δεν ξέρουμε πώς ακριβώς θα προχωρήσει στην αναβίωση της 250 GTO η Ferrari, και αυτό επειδή ο πρόεδρος της εταιρείας, Σέρτζιο Μαρκιόνε, δήλωσε ότι δεν θέλει να βγάλει απλά ένα αντίγραφο του αρχικού μοντέλου, όμως είναι σίγουρο πως όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα θα είναι πάρα πολύ ακριβό και θα εξαντληθεί αμέσως.