Κυκλοφοριακό χάος: Γιατί δεν μπορούν να γίνουν νύχτα τα έργα στη Συγγρού

Τον λόγο που τα έργα που ξεκίνησαν χθες Τρίτη στο ρεύμα ανόδου της λεωφόρου Συγγρού δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν βράδυ, όπως συµβαίνει σε πολλές άλλες περιπτώσεις συντήρησης οδικών αξόνων, αποκαλύπτει το Έθνος μέσω ρεπορτάζ του.

Οι δύο από τις τρεις λωρίδες στο ρεύµα της Συγγρού προς Αθήνα, σε μήκος 300 περίπου μέτρων θα παραμείνουν κλειστές για 15 ημέρες. Πρόκειται για το κοµµάτι στο οποίο η φαρδιά, όπως ανεβαίνει από την παραλία, Λεωφόρος Συγγρού στενεύει και συνεχίζει µπροστά από το Φιξ, για να καταλήξει στους Στύλους του Ολυµπίου Διός.

Ήδη, οι οδηγοί που περνάνε από το σημείο έχουν ταλαιπωρηθεί αρκετά, ενώ χθες Τρίτη, που δεν ήταν ακόμα γνωστά τα έργα που πραγματοποιούνται στο σημείο, δημιουργήθηκε κυκλοφοριακό χάος, ιδιαίτερα στις ώρες κυκλοφοριακής αιχμής.

Όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα Έθνος, επικαλούμενη αρμόδιους μηχανικούς της Περιφέρειας Αττικής, στο σημείο των έργων υπάρχουν φθορές 40 χρόνων, «από την εποχή που η Συγγρού µετατράπηκε µέσα σε λίγες µέρες σε λεωφόρο ευρωπαϊκών προδιαγραφών για να περάσει από πάνω της ο Γάλλος πρόεδρος Ζισκάρ ντ’ Εστέν».

Ο μηχανικός Νίκος Στραβοδήμος στέλεχος της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδοµών σημειώνει ότι δεν πρόκειται για έργα απλής ασφαλτόστρωσης. Τονίζει ότι είναι ευτύχημα το ότι η λεωφόρος άντεξε όλα αυτά τα χρόνια, παρότι κατασκευάστηκε με τόσο συνοπτικές διαδικασίες

«Αφού αφαιρεθεί η παλιά άσφαλτος, γίνεται εκσκαφή σε βάθος άνω των 60 εκατοστών, αφαιρείται όλο το υπέδαφος που είναι σαθρό και γεµάτο υγρασία και στη συνέχεια τοποθετούνται τα κατάλληλα υλικά που θα το καταστήσουν σταθερό, για να τοποθετηθεί στη συνέχεια η νέα άσφαλτος», αναφέρει επίσης στην εφημερίδα.

Προσθέτει ότι από την ώρα που ξεκίνησαν τα έργα χθες, δεκάδες φορτηγά πήγαιναν να παραλάβουν το έδαφος στο οποίο πατούσε η άσφαλτος. «Είναι σαν κοκκινόχωµα, γεµάτο υγρασία και εντελώς ακατάλληλο από πλευράς σταθερότητας» λέει ο κ. Στραβόδημος.

Εξηγεί ότι η υγρασία οφείλεται ίσως στο ότι το σημείο βρίσκεται δίπλα στον παλαιό ρου του ποταµού Ιλισού αλλά ίσως και στην ελλιπή συντήρηση «από την εποχή που η Συγγρού εξελίχθηκε άρον άρον σε λεωφόρο ευρωπαϊκών προδιαγραφών µετά τη Μεταπολίτευση, προσθέτει. Μέχρι και το 1974 η Συγγρού θύµιζε µάλλον επαρχιακή οδό, αν και υπήρχε από δεκαετίας συζήτηση για τον εκσυγχρονισµό της».