Chivas Venture: Digital Disruption Sessions II

Το Chivas Venture, ο παγκόσμιος διαγωνισμός κοινωνικής επιχειρηματικότητας που υποστηρίζει το συνδυασμό κέρδους και θετικού αντίκτυπου στην κοινωνία, παρουσιάστηκε στα Digital Disruption Sessions II, στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum 2019, μέσα από την ομιλία του Ary Ganeshalingam, Global Brand Communications Director του Chivas Regal.

Στο 1ο session των Digital Disruption SessionsII με θέμα «Business Disruption – What Really Happens When you Disrupta Business», ο Ary Ganeshalingam μίλησε για την επένδυση του Chivas στο χώρο της κοινωνικής επιχειρηματικότητας μέσω του Chivas Venture, σημειώνοντας ότι υπάρχει η ανάγκη για brand activists, βασιζόμενος σε έρευνα που απέδειξε ότι το 64% των καταναλωτών πλέον επιλέγει τα brands με βάση την κοινωνική τους τοποθέτηση. Τα brands μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο, κι αυτό είναι κάτι που περιμένει το κοινό από αυτά: να προσφέρουν κάτι παραπάνω στην κοινωνία – γι’ αυτό και το Chivas δημιούργησε το ChivasVenture, ενισχύοντας τις επιχειρήσεις που συνδυάζουν το επιχειρείν με τον κοινωνικό αντίκτυπο.

Δημ. Λιτσικάκης

Όπως δήλωσε ο κ. Ganeshalingam, το Chivas πρωτοπόρησε πριν 5 χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο και τα τελευταία 3 χρόνια και στην Ελλάδα, όταν παρουσίασε για πρώτη φορά το ChivasVenture, συνεχίζοντας την παράδοση των αδερφώνJames και John Chivas, που επιδίωκαν να βελτιώνουν τις ζωές όσων ήταν γύρω τους καθώς αύξαναν ολοένα και περισσότερο την επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Μέσα σε αυτά τα χρόνια, το Chivasέχει καταφέρει να προσφέρει σε κοινωνικούς επιχειρηματίες από όλο τον κόσμο εργαλεία, χρηματοδότηση, τεχνογνωσία και δυνατότητες ανάπτυξης που μόνο ένα παγκόσμιο brandμπορεί να προσφέρει σε τόσο μεγάλο βαθμό.

Ο κ. Ganeshalingam υπογράμμισε ότι με τα 4.000.000$ που έχουν δοθεί ως χρηματοδότηση σε κοινωνικές επιχειρήσεις μέχρι σήμερα, έχουν επωφεληθεί περισσότερες από 1.000.000 ζωές σε όλο τον κόσμο – κάτι που ενθαρρύνει το brand να συνεχίσει το έργο του προς αυτήν την κατεύθυνση.

Οι εταιρείες που συμμετέχουν στο Chivas Venture είναι disruptive τόσο στο πώς χτίζουν όσο και στο πώς παρουσιάζουν τις επιχειρήσεις τους. Η φετινή ελληνική νικήτρια εταιρεία, Ingredio, αποτελεί εξαίρετο παράδειγμα καινοτόμας επιχείρησης, καθώς παρέχει στους καταναλωτές το εφόδιο της πληροφόρησης ως εργαλείο για την επιλογή μη τοξικών για τον ανθρώπινο οργανισμό τροφίμων και προϊόντων περιποίησης, μέσω της εφαρμογής που έχει αναπτύξει.

Το συντονισμό όλης της συζήτησης πραγματοποίησε η κα Εύα Καϊλή (Ευρωβουλευτής και Πρόεδρος της Επιτροπής για το μέλλον) στην οποία συμμετείχαν επιχειρηματίες που έχουν αλλάξει το παιχνίδι όπως ο Bassim Haidar (Founder & Group CEO, GMT Group, Chairman & CEO, Channel IT Group), ο Αλέξης Πανταζής (Co-Founder & Executive Director, Hellas Direct) και ο Δημήτρης Λιτσικάκης (Country Manager Greece, Cyprus & Malta, Revolut).

Ο διαγωνισμός Chivas Venture

Το Chivas Venture, ο παγκόσμιος διαγωνισμός κοινωνικής επιχειρηματικότητας του Chivas Regal, διοργανώνεται φέτος για τρίτη φορά στην Ελλάδα ώστε να αναδειχθεί ο Έλληνας κοινωνικός επιχειρηματίας που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στο εξωτερικό και θα διεκδικήσει μέρος από την ετήσια χρηματοδότηση $1 εκατ. για την επιχείρησή του. Το Chivas Regal, διατηρώντας την κληρονομιά των αδελφών James και John Chivas, οι οποίοι είχαν έντονη κοινωνική δράση, και αναγνωρίζοντας την ανάγκη για τη στήριξη επιχειρήσεων που συμβάλλουν σε μια ευρύτερη θετική αλλαγή στον κόσμο, δημιούργησε το Chivas Venture το 2014. Έκτοτε, πάνω από 8000 επιχειρήσεις που επιθυμούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία έχουν υποβάλει αίτηση συμμετοχής, με σκοπό να διεκδικήσουν μέρος από την ετήσια χρηματοδότηση του $1 εκατ.