Lamborghini SC18: με αγωνιστικές περγαμηνές

Όλες οι Lamborghini αισθάνονται ως φυσικό τους περιβάλλον την πίστα, ωστόσο η SC18 έχει έναν λόγο παραπάνω να νιώθει οικεία.Αυτό διότι είναι το πρώτο μοντέλο που έχει πάνω του την υπογραφή από το αγωνιστικό τμήμα SquadraCorse της ιταλικής εταιρείας. Η μοναδική SC18 λαμβάνει άδεια να κυκλοφορεί νόμιμα στους δρόμους, ωστόσο βασικός της προσανατολισμός δεν είναι άλλος από την πίστα. Κόκκινες πινελιές υπάρχουν διάσπαρτες πάνω στη SC18, η οποία είναι βαμμένη με τη γκρι απόχρωση «GrigioDaytona». Πατάει σε τροχούς 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω, οι οποίοι «ντύνονται» με τα ειδικά ελαστικά PirelliPZeroCorsa. Ξεχωρίζει για την προηγμένη της αεροδυναμική που αντλεί τεχνογνωσία από τα αγωνιστικά οχήματα της Lamborghini.

Πιο αναλυτικά, οι αεραγωγοί στο εμπρός καπό παραπέμπουν στη HuracanGT3 EVO, τα πλευρικά και οπίσθια τμήματα στην HuracanSuperTrofeoEVO. Προσέξτε στο πίσω τμήμα τις εξατμίσεις για το ιδιαίτερο design τους αλλά και για τον ήχο που παράγουν. Παράλληλα η μεγάλη πίσω αεροτομή από ανθρακόνημα με τρεις μηχανικές ρυθμίσεις υπόσχεται τη βέλτιστη κάθετη δύναμη σε κάθε πίστα.Το πίσω κάλυμμα με τους δώδεκα αεραγωγούς στόχο έχει την κατάλληλη ψύξη του κινητήρα. Μιας και μιλήσαμε για τον κινητήρα να πούμε ότι η SC18 παίρνει ζωή από έναν V12 χωρητικότητας 6.5 λίτρων, ο οποίος παράγει 770 ίππους (8.500 σ.α.λ.) και 720 Nm (6.750 σ.α.λ.), ενώ συνεργάζεται με το βελτιωμένο ISR (IndependentShiftingRod) αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων.Πανίσχυρη λοιπόν αλλά και πανάλαφρη η νέα SC18, καθώς στο «κορμί» της έχουν τοποθετηθεί υλικά χαμηλού βάρους, ενώ το αμάξωμα από ανθρακόνημα απέχει μόλις 109 χλστ. από την άσφαλτο. Στο εσωτερικό της δεν περνούν απαρατήρητα τα μπάκετ καθίσματα από ανθρακόνημα και οι επενδύσεις μαύρης αλκαντάρα που συνδυάζεται με κόκκινες ραφές.