Motor Oil: Επενδύσεις με άρωμα logistics και βλέμμα στα Βαλκάνια

Με στόχο την ενίσχυση της ούτως ή άλλως ισχυρής εξαγωγικής δραστηριότητάς του Ομίλου της ΜΟΗ είναι σε εξέλιξη ένα συντεταγμένο επενδυτικό σχέδιο που έχει στόχο να ενισχύσει τις υποδομές Logistics της εταιρίας.

«Χωρίς τυμπανοκρουσίες» όπως ανέφερε χτες ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος των διυλιστηρίων της Κορίνθου Πέτρος Τζαννετάκης κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου με αφορμή την ολοκλήρωση του deal της εξαγοράς της εταιρίας προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας NRG, «θέλουμε να ισχυροποιήσουν τις υποδομές logistics, όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και για τα Βαλκάνια και την Κύπρο».

Στο πλαίσιο αυτό κεφάλαια περίπου 70 εκατ. όπως έχει ήδη ανακοινωθεί κατευθύνονται σε έργα βελτίωσης των λιμενικών υποδομών στους Αγίους Θεοδώρους, στη σιδηροδρομική σύνδεση της Motor Oil με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και την εξαγορά όμορου οικοπέδου με το Διυλιστήριο, εμβαδού 85,6 χιλ. τ.μ. Μάλιστα όπως είχε ανακοινωθεί με την απόκτηση του παραπάνω οικοπέδου και των κτηριακών του εγκαταστάσεων, διασφαλίζεται η επάρκεια χώρου για την πραγματοποίηση έργων, που αποσκοπούν στη βελτίωση των υποδομών του διυλιστηρίου και των logistics

Σημειώνεται ότι πέρυσι είχε ολοκληρωθεί η εξαγορά των εγκαταστάσεων αποθήκευσης της Revoil στην περιοχή της Νέας Καρβάλης στην Καβάλα, έναντι 15 εκατ. ευρώ, ενώ είχε κατατεθεί ένα αρχικό ενδιαφέρον για την εξαγορά της Jet Oil που διαθέτει μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους στη Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Τζανεττάκης τόνισε ειδικά τη βαλκανική διάσταση της επέκτασης της εταιρίας, που σημειώνεται ότι έχει επεκταθεί σε όμορες χώρες και μέσω των πρατηρίων Shell.

«Σήμερα ο τρόπος μεταφοράς των προϊόντων διύλισης που κάνουμε εμείς,ειδικά στην Κεντρική Ευρώπη, είναι είτε μέσω αγωγών είτε μέσω τραίνων» τόνισε ο κ. Τζανεττάκης δίνοντας το στίγμα για το πώς η εταιρία βλέπει την επένδυσή της, ειδικά, στον τομέα του σιδηροδρομικού δικτύου που όπως είπε πήρε περίπου 8 χρόνια για να ολοκληρωθεί.

Ουσιαστικά η στρατηγική αυτή είναι ενταγμένη στη συνολική, εδώ και χρόνια, στόχευση της εταιρίας για διεθνή ανάπτυξη. Ήδη το 78% των πωλήσεων είναι στο εξωτερικό. «από νωρίς είχαμε διεθνοποιηθεί» τόνισε ο κ. Τζανεττάκης που σημείωσε ότι η εταιρία έκανε την κρίση ευκαιρία και έτσι κατάφερε να έχει πολύ καλές επιδόσεις.