Ακόμη μια αστοχία για το Κίνημα Αλλαγής

Η κακή αντιγραφή του λογοτύπου του κόμματος προκάλεσε έναν μικρό χαμό στα social media και όχι άδικα.

Candidates for leadership in Centre-Left Coalition Party before a televised election debate, broadcast live in Greece from state-run TV studios in Athens, Greece on Nov. 6, 2017. / Η δεύτερη τηλεμαχία των υποψηφίων για την ηγεσία της Κεντροαριστεράς στην Αθήνα στις 6 Νοεμβρίου, 2017.

Ολόκληρο ιδρυτικό συνέδριο έκανε το Κίνημα Αλλαγής και όλοι στάθηκαν σε δύο γεγονότα. Το πρώτο είναι οι γελοιότητες του Βασίλη Λεβέντη που πήγε για να τους κράξει αντί να σεβαστεί εθιμοτυπικά το ότι προσκλήθηκε. Το δεύτερο είναι το παντελώς αποτυχημένο λογότυπο του νέου κόμματος, δημιουργία κάποιου γραφίστα που: α) αρέσκεται στις εύκολες αντιγραφές και β) βαριέται που ζει. Θα μπορούσε να είναι λογότυπο απορρυπαντικού, βενζινάδικου, αθλητικού συλλόγου της Κάτω Ραχούλας, έκθεσης φυτών και λουλουδιών ή ακόμα και γηροκομείου αλλά όχι κόμματος. Κατά τα «παπαγαλάκια» του Κινήματος « συμβολίζει το ρόδο της ελπίδας με αναφορές στις αξίες και τις παρακαταθήκες της Δημοκρατικής Παράταξης» και «σηματοδοτεί το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της». Ναι, σίγουρα, και μετά ξυπνήσατε. Στο δε ερώτημα ποιος επιμελήθηκε το λογότυπο, τσιμουδιά. Και, ναι, η εικόνα στις μέρες μας παίζει μεγάλο ρόλο. Αυτό για όσους πουν ότι μετράει μόνο το πολιτικό περιεχόμενο, που έτσι κι αλλιώς «χάνει».